10 faktaa minusta

Tähän väliin vähän kevyempi postaus, ettei tulisi aina vaan kirjoiteltua treenaamisesta. Tein joskus saman tyyppisen postauksen, jossa kerroin 12 hauskaa faktaa itsestäni. Mm. olenko maistanut tupakkaa, ketä olen fanittanut ja mihin olen ollut koukussa. Vastaukset näihin voit käydä lukemassa täältä. Nyt jaan uusia juttuja itsestäni ja vastaan muutamaan kysymykseen, joita olen saanut seuraajilta.

  1. Tykkään välillä torkuttaa aamuisin ja perustelen sen itselleni sillä, että teen makoillessa tärkeää ajatustyötä.
  2. Maapähkinävoi on mun heikkous. Sitä kuluu helposti purkillinen viikossa. Hups…
  3. En tykkää lenkkeilystä. Mulle ei toimi yksin päämäärättömästi juokseminen. Koiran kanssa on kiva olla lenkillä. Silloin siinä on joku syy. Tykkään kyllä kävellä luonnossa. 🙂
  4. Teen usein kotona piruetteja niin spontaanisti, että yllätän itsenikin ja kädessä olevat asiat saattavat lentää. Esim. kurkkuviipaleet riisikakkujen päältä jäävät kivasti seinään kiinni, kun ne lentävät piruetin aikana kaaressa.
  5. En yleensä suunnittele lämmittelysarjoja ennen tanssitunteja. Heitän kaiken ihan hatusta.
  6. En ole venytellyt kunnolla kahteen viikkoon…
  7. Syönkö koskaan herkkuja? Onneksi tykkään tosi paljon terveellisistä ruoista, eli mun herkut ei monen mielestä ole herkkuja. Syön usein raakasuklaata ja taateleita, mutta TODELLA harvoin karkkia tai sipsiä. Silloin tällöin syön ruissipsejä ja lohilo proteiinijäätelöä kotona. Omasta mielestäni syön joka päivä herkkuja, mutta ne vaan ovat terveellisiä. Juhlissa syön leivoksia ja muita tarjottavia, eli en kieltäydy epäterveellisistäkään herkuista. Mun vaan ei tee niitä yleensä mieli.
  8. Olenko valkaissut hampaani? En ole.
  9. Kuinka pitkä mä olen?  Tämä ei ole ihan varmaa faktatietoa, mutta noin 159cm. Eli olen aika pätkä. 😀
  10. Onko mulla sisaruksia? Kyllä on yksi isosisko. 🙂

Onko täällä muita, jotka torkuttavat aamuisin ja pitävät sitä mukamas hyödyllisenä? 😀

Sitten palaan vielä hiljattain julkaistuun treeni aiheiseen postaukseen. Mainitsin jalkaterätreenin ja minua pyydettiin jakamaan oma jalkateräjumppani teille. Postaus on tekeillä ja koitan saada sen ulos ensi viikon alussa. Hyvää viikonloppua kaikille! ❤

-Mirka

ig: mirkahietanen

sc: miuka

facebook.com/piruettejajapoweria

Jätä kommentti